piątek, 7 lutego 2014

Wywiad z rihanna526

Teraz będzie wywiad z rihanna526 moją najką ;
Moje pytania będą pogrubione.

*Od jak dawna jesteś na msp?
*Od czerwca 2012.
*Od kogo dowiedziałaś się o msp?
*Od koleżanki ale oglądałam też reklamy w TV.
*Co byś zmieniała na msp?
*Hmm...Żeby można było mieć tyle znaj ile się chce i żeby w sklepach nadal były unikaty.
*Jaki masz styl na msp? Bardziej konkretny czy mieszany?
*Raczej mieszany.
*Jacy są twoi znaj?
*Prawie wszyscy są życzliwi, pomocni i mili. Tak jak ty C;
Jednak niektórzy wcale mi nie pomagają ale jest takich osób niewiele w moich znaj.
*Czy chciałabyś kogoś pozdrowić?
*Wszystkich moich znaj, a szczególnie moją najke Alę.
*Aha ok dziękuje ci za wywiad ;*
*Ja również dziękuje C;

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

trwa inicjalizacja