poniedziałek, 10 lutego 2014

Debilka od siedmiu boleści xd

Witajcie!
Sprawdzałam neta i zaraz wam opowiem co zobaczyłam
gdy weszłam na bloga pewnej SweetAngelSmile.<.< Nie polecam 3 marne posty.
O byle gównie. A więc wracając do tematu zacytuje co ona o mnie napisała ;

Hej. To juz 3 post , jej :3 Ale post o pewnej aniaipusio4. Zaczelo sie ze kupilas stroj na wigilie. Mialam taka sama sukienke buty i czapke jak ona , bo sukienke mialam juz dawno (ta sukienka to unikat) , buty kupilam w sklepie , a taka czapke mialo polowe moich znaj. Nasza rozmowa z tym ...:

A teraz pare screenów które wrzuciła. Oczywiście sfałszowane. :




No wiecie ta debilka ona wszystko potrafi. 
I notka pod screenami
To ze powiesz ze wygladam jak 1 lvl nie znaczy ze jestes super.
Za takie coś to powinna dostać wpi***al xd
Wasza aniaipusio4
Przepraszam za wulgaryzmy ale jestem na maksa 
wnerwiona ;-;


1 komentarz:

trwa inicjalizacja