piątek, 7 lutego 2014

Arli....czy to była prawda?

WITAJCIE!
Ten temat dała mi znaj aniatim0612.
Chciałabym poruszyć temat Arli czy ona naprawdę jest "Sebastianem".
Kellow i UkradnijDlaMnieNiebo mogły albo się zemścić na Arli za coś albo
to co one mówiły na blogu jest prawdą. Jak oglądałam różne inne blogi
to niektórzy piszą tak a niektórzy piszą tak. To jest wyłącznie sprawa Julki czyli Arli.
Nikt poza nią, Kellow i UkradnijDlaMnieNiebo nie wiedzą jaka jest prawda. Ja uważam,
że one kłamią ale każdy uważa inaczej. Ostatnio rozmawiałam z Arli to powiedziała, że nie ma
ochoty wracać nawet myślami do tej sprawy. NIE WIERZCIE W INNE BLOGI! 
JAK JUŻ WCZEŚNIEJ POWIEDZIAŁAM NIKT NIE WIE CO JEST PRAWDĄ!
Dziękuje za uwagę.
Wasza aniaipusio4


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

trwa inicjalizacja