piątek, 7 lutego 2014

Troche gadania ^.^ i Konkurs Look 'ów

Witajcie to moja pierwsza notka xd
A w zasadzie to już druga
licząc powitanie ^.^ Ale mnie to jara xD
Na moviestarplanet nazywam się aniaipusio4
Mam niestety max znaj ale chętnie przyjmie xD
Wystarczy na priv napisać bo nwm kto oszukuje,
a kto zaprosił tak po prostu.

Dzisiaj zaczniemy od tego że pokarze wam MOIM ZDANIEM
ładne looki, które widziałam, ktoś mi zrobił itd. xD
A więc zaczynamy
                            Miejsce I
                            Look dla; roxy558
                            Przez; aniatim0612
Miejsce II
Look dla; ta jedyna10
Przez; Toffikoska







Miejsce III
                         Look dla; aniatim0612
                         Przez; Nikola Play

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

trwa inicjalizacja