niedziela, 9 lutego 2014

Jak szybko znaleźć sobie chłopaka na msp! :B

Witajcie bardzo serdecznie moje kociaki xd
Chciałabym powiedzieć wam moją tajemnice jak szybko
i przede wszystkim skutecznie znaleźć sobie ładnego nawet
może i byłego VIP-a ;*

Oto kilka zasad xd ;
1. Nigdy NIE pytamy się chłopaka o chodzenie. Jeśli już wam się tak podoba
zapytajcie na początku czy zostanie waszym znaj.

2.Jeżeli przyjmie was do znaj to zaczynacie rozmowę. UWAGA!!!
Nie można napisać tak;
Ty; -Hej
On; -Hej
Ty; -Co tam u ciebie?
On; -A nic
NIE MOŻE TO BYĆ KONIEC ROZMOWY!!!

3. Bądź naturalna! Nie, że kiedyś usłyszałaś od kogoś hey i tak będziesz pisał -.-
Napisz tym stylem jakim lubisz ,np. cześć, hejka, siemka itp, itd xd
Jeżeli lubisz pisać "hay, hey" to tak pisz ja ci nie zakazuje xd
Tylko nie udawaj kogoś kim nie jesteś!

4.Daj mu jakiś prezencik lub coś w tym stylu.
Od razu mówię ZDARZAJĄ SIĘ FAŁSZYWI CHŁOPCY!
NP. TERAZ MÓWI; "OJ JAK JA CB KOCHAM "
A JAK TY SIĘ WYLOGOWUJESZ ON FLIRTUJE Z INNĄ!
JEŚLI CIE RZUCI NIE STARAJ SIĘ O JESZCZE JEDNĄ SZANSE
PO PROSTU GO OLEJ. JAK CB ZAPROSI JESZCZE RAZ POD
ŻADNYM POZOREM NIE PRZYJMUJ GO! BO ZROBI TO SAMO!

Myślę, że wam dobrze pójdzie i trzymam kciuki ;*
Pa kociaczki ;3

7 komentarzy:

  1. Yhh mi trafiły się same fałszywki... Jeden nawet wziął ze mną ślub! Kiedy sie wylogowałam i zalogowałam już miał inną...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 18 i nigdy nie mialam chlopaka, ale chyba dzieki Tb znajde ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam 18 i nigdy nie mialam chlopaka, ale chyba dzieki Tb znajde ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwóch chce być ze mn a ja nwm którego wybrać xd

    OdpowiedzUsuń

trwa inicjalizacja