czwartek, 27 sierpnia 2015

Post dla Fanek ^-^.

Witajcie. Ten post będzie specjalnie dla moich ukochanych fanek.
Zarówno fanek z tego bloga jak i konta na YouTube.

No więc bez zbędnej litanii ;D Zaczynamy.

                                                    * czarna gwiazda 88 
* karisma1

* vanila50888

* klaudia1 00

* Arbuzoffaaa

* julkamichta

* kani12345677

* alicja msp 182

* T Michalski

* Czarna Vampirzyca Vip


TO NIE WSZYSTKIE FANKI, WIEM. ZROBIŁAM TAKĄ 1O, Z KTÓRĄ ROZMAWIAŁAM LUB RZUCIŁA MI SIĘ PIERWSZA W OCZY. 
PRZEPRASZAM NIE DA SIĘ ŻEBY BYLI TU WSZYSCY.
 CHCESZ BYĆ NA BLOGU? 
NAPISZ DO MNIE TU W KOMENTARZU LUB NA MSP.
Bardzo Serdecznie Dziękuje. Za co?
< Za miłe słowa. c;
< Za to, że macie tyle siły żeby czytać moje wypociny xd
< Za to, że oglądacie moje filmiki. ;*
< Za to, że jesteście.
Kocham Was wszystkich. <3
Jesteście wspaniali. Nie mogę wyrazić tego słowami.
O jaaa. ;DD Wyrazów mi brakuje xd

No więc to chyba na tyle w tym poście.
Jeszcze raz dziękuje. Jest mi strasznie miło. C:
No to do zobaczyska. ;D
Odmeldowuję się.
~aniaipusio4

5 komentarzy:

  1. gdzie posty ;< bo czytam Cie od dzisiaj i mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Znalazło by się miejsce dla mnie ? ^^ :) :p
    PS. fajnie piszesz ;) nie to co ja :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Znalazło by się miejsce dla mnie ? ^^ :) :p
    PS. fajnie piszesz ;) nie to co ja :p

    OdpowiedzUsuń

trwa inicjalizacja