wtorek, 14 kwietnia 2015

WARIATKA NA MOVIESTARPLANET!!

Witajcie. ;33
Na wstępie chciałabym przeprosić wszystkich za to, że nie pisałam tak dawnooo. Chyba będzie tak z 2 miesiące O.O. PRZEPRASZAM BARDZO ;C.
No, ale mamy tu gorąccccy temacik xD.
A mianowicie kolejna idiotka na MovieStarPlanet.
Jej nick to zaki 9090909. Widziałam, że pisała statusy typu: "Nagrywam powiedzcie HEY YT" itp.  Więc zapytałam się tylko jak się nazywa na YouTube (Chciałam jej dać suba xd), a ta mi wyjeżdża z "Wieśniaczką". Jak ja to przeczytałam to zaczęłam się tak ryć JPRDL HAHHAA XD. Wtedy straciłam wiarę w młodsze pokolenia. Aż pozwolę sobie zapalić znicz [*].
Oto zdjęcia z naszego "pasjonującego" dialogu. :



Dlatego w pierwszym zdaniu, którym napisałam jest "czy powiesz mi kiedyś", ponieważ
niejednokrotnie prosiłam o nick do jej konta na YouTube.

Dzięki Bardzo za przeczytanie tej imponującej notki. 
aniaipusio4
~Salut! ;33

4 komentarze:

  1. "Gra dla starszych dzieci"... xD Muszę to zapamiętać HAHAH!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Gra dla starszych dzieci"... xD Muszę to zapamiętać HAHAH!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co między bogiem a prawdą to ona sie nie zna ona pewnie ma 5 lat i udaje że nagrywa żeby dostawać Vipy itp.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby miała serio kanał na YT to ja bym jej suba nie dawała ale wręcz przeciwnie hejtowała kto do mojego team'u? nazwa to #KoniecOszustw

    OdpowiedzUsuń

trwa inicjalizacja