sobota, 4 października 2014

Rozwiązanie konkursu!!!!

Witajcie po dłuuuugiej przerwie na moim blogu.
Sorki za to, że mnie tak długo nie było ;c
Jestem trochę rozczarowana, że wysłały do mnie notke tylko 3 osoby ;c
No co zrobisz nic nie zrobisz :)

A więc!

Miejsce 1
Lucy Eyvon
Treść:
Hey :) zgłaszam się do konkursu. Twój blog
jest bardzo ciekawy, interesujący no nie moge sobie wyobrazić
żebym tak zrobiła :) A program (chyba chodziło o kanał :P) na YT
jest fajny ponieważ go bardzo lubie i też nie mam słów żeby opowiedzieć :)

Miejsce 2
dziunianr 1
Cześć Ania <3
Jestem twoją wielką fanką chyba największą. :D
Twój blog jest bardzo śmieszny, interesujący i
uczy jak zostać gwiazdą na MovieStarPlanet!
A twój kanał na YouTube jest taki śmieszny :D

Miejsce 3
victoriafuks
Siemanko! Co tam u ciebie kochana?
Wracając do tematu zgłaszam się do
konkursu ;)
Z twojego blogu można wyciągnąć wiele potrzebnych
informacji żeby zaistnieć na MSP.
Ciesze się, że istnieją takie osoby jak ty.
Twoja największa fanka Victoria <3

Dziękuje wam bardzo za takie miłe komentarze na temat
bloga i kanału na YouTube <3
Kocham Was moje miśki <33333

Nie przedłużając żegnam się z wami <3
aniaipusio4



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

trwa inicjalizacja