niedziela, 6 kwietnia 2014

Znowu debilka na msp XD

Witajcie!
Znowu debilka na msp. Powinni karać banami po 10 lat. xD
Może by się czegoś nauczyła. Mianowicie chodzi o blog ApplePatii.
Sry nie podam linka .-.
Uzasadnienie czm debilka:
1. Pamiętacie te dialogi na początku mojego bloga? Zapewne tak .
Skopiowała doszczętnie moje pytania.
A jak sie zapytałam dlaczego to zrobiła to napisała, że ona miała
te pytania wcześniej. Co jest NIE PRAWDĄ, ponieważ ja mam
bloga o 1 miesiąc dłużej niż ona. O.o
2.Napisała Na swoim "blogu", że coś tam zrobiłam,
a że podaje się za Selene Gomez hahah xD
Jak na msp do niej napisałam o tym to zaraz usunęła posta XD
Więc już wiecie dlaczego DEBILKA.
Dzięki za przeczytanie, trzymajcie się i cześć.
Wasza aniaipusio4
PS. Zrobię jeszcze posta "konkurs look'ów" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

trwa inicjalizacja