wtorek, 11 marca 2014

Nowa aktualizacja i...

Witajcie Misiaczki ;3
Jesztem na fonie to nie będzie screen ' ów :c
Ale myśle że będzie fajny pościk
(jak zwykle xd)
Dobra ja tu o screenach a inny tytuł posta xd
Jak już pewnie każdy wie była nowa aktualizacja msp. Ale jak każda aktualizacja modów jest albo nie do ogarnięcia albo są błędy lub bugi xd
W tej aktu. nie ogarniam o co chodzi z tym idź z kimś na zakupy o.o
Tak se myśle że zanim znajomy akceptuje to ja wejde na drugie konto
i zaakceptuje. Ale dupa xD
Nie można zaakceptować. Pomimo
że klikniesz "tak" to dalej nic sie nie dzieje. Nwm czy coś źle robie czy co :>.
Prosze o sensowne komy bo ja nigdzie nie widze tg na żadnym blogu.
Jak nikt takiej sytuacji nie ma to znowu mam wadliwe msp xd.
Wasza Ania ;*

1 komentarz:

  1. Mi się tak czasami robi ale kilka razy mi się udało. Pozdrawiam cię Aniu ;*

    OdpowiedzUsuń

trwa inicjalizacja